Login
Welkom
Bloemist maar nog geen klant?
Geen bloemist maar wel fan van mooie bloemen? www.lokalerflorist.de
Login
mobile-menu
Heyl - Venus 375

Wij zijn Heyl. Samen met ons hele team zorgen wij ervoor dat de Duitse bloemist elke dag voorzien is van bloemen, planten en accessoires. Hiermee ondersteunen we de lokale bloemist zodat zij hun klanten kunnen voorzien van prachtige creaties voor elke gelegenheid. Onze producten verbinden mensen. Om dit mogelijk te maken organiseren wij ons hele bedrijfsproces op de meest efficiënte manier. Onze slogan is dan ook 'Unser Service ist Ihr Gewinn'. We hebben ons succes te danken aan de kennis, kunde en motivatie van onze medewerkers van alle afdelingen. Wij zijn een groeiende organisatie en zijn op zoek naar een:

HR medewerker

24-32 uur

Wat ga je doen?
Als HR medewerker ben jij een belangrijke schakel binnen de organisatie. Je ondersteunt het volledige HR-proces en zorgt dat medewerkers en leidinggevenden altijd bij jou terechtkunnen. Je denkt mee, signaleert, verbindt en zorgt dat alles administratief tiptop in orde is.

Jouw bijdrage zorgt ervoor dat medewerkers zich welkom voelen, ontwikkelen en met plezier bij ons werken.

De werkzaamheden omvatten onder andere:

  • Opstellen, vernieuwen en beëindigen van arbeidsovereenkomsten.
  • Verwerken van personeels- en salarisadministratie.
  • Schrijven en plaatsen van vacatures.
  • Werven en selecteren van nieuwe medewerkers.
  • Coördineren van sollicitatieprocedures en onboarding.
  • Registreren van ziekteverzuim en toepassen van het verzuimprotocol.
  • Ondersteunen bij trainingen, opleidingen en personeelsactiviteiten.
  • Communicatie over HR-nieuws en beleid.
  • Bijhouden van ontwikkelingen in cao’s, wet- en regelgeving.

Je werkt samen met een gezellig team van drie collega's die jou graag begeleiden en betrekken bij verschillende HR-projecten en -activiteiten.

Wat breng je mee?
  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare HR-rol.
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.
  • Kennis van arbeidsrecht en HR-regelgeving.
  • Goede beheersing van de Nederlande taal; Duits is een pré.
  • Affiniteit met de bloemen-en plantenbranche is mooi meegenomen.
  • Je bent toegankelijk en weet op een prettige manier verbinding te maken met anderen. Tegelijkertijd ben je secuur en professioneel, precies wat nodig is binnen HR.
Wat bieden we jou?
  • Een leuke baan bij een innovatief en maatschappelijk betrokken bedrijf in de bloemenbranche.
  • Salaris tussen de € 3.200 en € 3.600 bruto per maand o.b.v. 40 uur en afhankelijk van je kennis en ervaring.
  • Een laptop en telefoon van de zaak.
  • 25 vakantiedagen.
  • 8% vakantiegeld.
  • 1% eindejaarsuitkering.
  • Collectieve pensioenregeling.
  • Wekelijks een mooie bos bloemen mee naar huis.
  • Dagelijks een lekkere en gezonde lunch in onze frisse en gezellige bedrijfskantine.
  • Actieve personeelsvereniging en jaarlijkse bedrijfsuitjes.
  • Volop kansen om mee te groeien en jezelf verder te ontwikkelen binnen ons informele en gezellige familiebedrijf.

Solliciteren? 

Enthousiast geworden? Solliciteer dan snel via het formulier op onze website of door je motivatiebrief en CV te mailen naar personeelszaken@heyl.nl.   

 

Wil je graag eerst wat extra informatie?

Bekijk dan onze website www.werkenbijheyl.nl of je kan ook even contact opnemen met Robin de Mooij (Hoofd Personeelszaken) via 0174 - 67 19 00.

 

PS: We vinden het niet fijn als we worden gebeld of gemaild voor acquisitie voor onze vacatures. We zetten onze tijd liever in voor de klanten en medewerkers!

Solliciteer direct:

Vragen?
Stel ze aan Robin!

Robin HR
Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van nieuws en ontwikkelingen van Blumengroßhandel Heyl