Login
💚 Welkom
Bloemist maar nog geen klant?
Geen bloemist maar wel fan van mooie bloemen? www.lokalerflorist.de
Login
Menu
Heyl - Venus 375
Wij zijn Heyl. Samen met ons hele team zorgen wij ervoor dat de Duitse bloemist elke dag voorzien is van bloemen, planten en decoratie artikelen. Om dit mogelijk te maken organiseren wij ons hele bedrijfsproces op de meest efficiënte manier. Onze slogan is dan ook 'Unser Service ist Ihr Gewinn'. We hebben ons succes te danken aan de kennis, kunde en motivatie van onze medewerkers van alle afdelingen. Wij zijn een groeiende organisatie en zijn op zoek naar een:

mbo-/ hbo student finance

Bijbaan (8-32 uur)

Ben je bezig of klaar met een mbo/ of hbo-opleiding in financiële richting en wil je daarnaast alvast werkervaring opdoen? Dan is de functie van Financieel medewerker bij Heyl iets voor jou! Je krijgt de kans om deel uit te maken van het financiële team, bestaande uit 5 collega’s van de gedeelde afdeling Financiële administratie en Personeelszaken. Je komt terecht in een hecht team waar naast hard werken en een goede samenwerking, ook ruimte is voor gezelligheid. Als Financieel assistent ben je betrokken bij de financieel administratieve processen binnen ons bedrijf en houd je je bezig met diverse ondersteunende financieel administratieve taken en werkzaamheden.

Zowel starters als ervaren kandidaten zijn welkom – wanneer jij al wat meer ervaring hebt, is er de mogelijkheid om complexere taken op te pakken.

Wat ga je doen?
  • Voorbereiden van in-en verkoopfacturen, kas en banken.
  • Betalingen klaarzetten in het banksysteem.
  • Aanmaken en verwerken van betalingen en incasso’s.
  • Debiteuren en crediteuren beheer.
  • Verzorgen van de omzetbelastingaangiften en loonheffingen.
  • Uitvoeren van periodieke werkzaamheden en interne controles.
  • Voorbereiden van rapportages en overzichten.
  • Ondersteunen bij de maandafsluiting en voorbereiding van de jaarrekening.
Wat vragen wij:
  • Je bent bezig met of hebt een afgeronde MBO/ HBO opleiding in een financieel/ economische richting, zoals Bedrijfsadministratie of Accountancy.
  • Je hebt 0-3 jaar ervaring in een financieel administratieve functie.
  • Je hebt kennis van ms-office en met name Excel.
  • Je bent nauwkeurig en zorgvuldig.
  • Je bent communicatief vaardig en kan snel schakelen.
  • Je bent nuchter en houdt wel van een beetje humor.
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift.
Wat bieden wij:
  • Een interessante part time functie in het financiële team met 3, bij een mooi en groeiend familiebedrijf in de bloemenbranche.
  • Begeleiding en ondersteuning die je nodig hebt om te groeien in je rol.
  • Doorgroeimogelijkheden doormiddel van te volgen cursussen.
  • Flexibele werktijden om je (bij)baan af te stemmen op je studievereisten en een goede work-life balance.
  • Salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring.
  • Wekelijks een mooie bos bloemen mee naar huis.
  • Dagelijks een lekkere en gezonde lunch in onze frisse en gezellige bedrijfskantine. • Jaarlijks bedrijfsuitje.
  • Fijne en veilige werkomgeving in een mooi nieuw kantoorpand.
  • Volop kansen om mee te groeien en jezelf verder te ontwikkelen binnen ons informele en gezellige familiebedrijf.

Bij Heyl willen wij dat iedereen zich welkom voelt en het maakt ons niet uit wat je achtergrond is en waar je vandaan komt. Wij vinden het belangrijk dat je enthousiast bent, jezelf kan zijn en je prettig in je functie en op werk voelt. Daarmee draag je bij aan onze diverse en inclusieve bedrijfscultuur en tegelijkertijd de groei van Heyl.

Waar kom je terecht?

Net iets onder Den Haag in het mooie Westland staat ons logistiek centrum en kantoorpand. Bij Heyl voelen we ons allemaal erg betrokken en we werken daarom graag op onze mooie bedrijfslocatie in Honselersdijk.

Solliciteren?

Interesse? Leuk! Stuur je c.v. en motivatie via personeelszaken@heyl.nl 

Wil je graag eerst wat extra informatie?

Bekijk dan verder onze website www.werkenbijheyl.nl of je kan ook even contact opnemen met Robin de Mooij (Hoofd Administratie en Personeelszaken) via 0174 - 67 19 00.

Solliciteer direct:

Vragen?
Stel ze aan Robin!

Robin HR