Login
💚 Welkom
Bloemist maar nog geen klant?
Geen bloemist maar wel fan van mooie bloemen? www.lokalerflorist.de
Login
mobile-menu
Heyl - Venus 375

Wij zijn Heyl. Samen met ons hele team zorgen wij ervoor dat de Duitse bloemist elke dag voorzien is van bloemen, planten en accessoires. Hiermee ondersteunen we de lokale bloemist zodat zij hun klanten kunnen voorzien van prachtige creaties voor elke gelegenheid. Onze producten verbinden mensen. Om dit mogelijk te maken organiseren wij ons hele bedrijfsproces op de meest efficiënte manier. Onze slogan is dan ook 'Unser Service ist Ihr Gewinn'. We hebben ons succes te danken aan de kennis, kunde en motivatie van onze medewerkers van alle afdelingen. Wij zijn een groeiende organisatie en zijn op zoek naar een:

Klantenservice medewerker

(32 uur)

Zet jij altijd net dat stapje extra voor je klanten, zodat jij met de klant tot een positieve afsluiting weet te komen? Dan is de functie als klantenservicemedewerker iets voor jou! 

Als klantenservicemedewerker ben je onderdeel van een team met 6 collega’s. Jouw doel: elke dag tevreden klanten! Je staat onze Duitse klanten telefonisch te woord. Jij bent het eerste aanspreekpunt en je helpt de klanten graag verder. Denk hierbij aan vragen over producten, leveringen of de webshop. Door goed te luisteren en mee te denken met de klant, ben jij in staat om tot een oplossing te komen. Na verloop van tijd ken je de behoefte van de klant en kan je daarop inspelen. Kom je er niet uit? Gelukkig heb je genoeg collega's in je team en sta je er nooit alleen voor!

Wat ga je doen?
  • Je ben verantwoordelijk voor al het klantencontact vooral telefonisch maar ook via de mail en whatsapp
  • Je zorgt ervoor dat alle bestellingen van klanten aan het eind van de dag zijn verwerkt en belt ze indien nodig na
  • Je geeft productadvies en zorgt voor een positieve klantervaring met als doel tevreden klanten
  • Je checkt en beantwoordt mails uit de gezamenlijke mailbox
  • Je werkt nauw samen met collega’s van de afdeling Relatiebeheer, Inkoop, Transport & Logistiek
  • Je kan daarnaast ook te maken krijgen met verzoeken en werkzaamheden van andere afdelingen, zoals ondersteuning voor de commerciële buitendienst
Wat breng je mee?
  • Je hebt een zeer goede beheersing van de Duitse taal in woord en geschrift
  • Je hebt een mbo werk- en denkniveau
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Je bent klant- en servicegericht
  • Je vindt makkelijk je weg in diverse software applicaties
  • Je bent flexibel in te roosteren op je werkdagen
  • Je bent af en toe ook op zaterdagochtend beschikbaar
Wat bieden we jou?
  • Parttime baan van 32 uur per week
  • Salaris tussen de € 2.700 - € 3.100 o.b.v. 40 uur
  • Reiskostenvergoeding
  • 25 vakantiedagen
  • Collectieve pensioensregeling
  • Wekelijks een mooie bos bloemen mee naar huis
  • Dagelijks een lekkere en gezonde lunch in onze frisse en gezellige bedrijfskantine.
  • Actieve personeelsvereniging en jaarlijks bedrijfsuitje
  • Fijne en veilige werkomgeving in een mooi kantoorpand
  • Maatschappelijk betrokken bedrijf in de bloemen en plantenbranche met een diverse en inclusieve bedrijfscultuur
  • Meegroeien en ontwikkelen binnen ons informele en gezellige familiebedrijf

Solliciteren? 
Enthousiast geworden? Solliciteer dan snel via het formulier op onze website of door je CV te mailen naar personeelszaken@heyl.nl.   

Wil je graag eerst wat extra informatie?
Bekijk dan verder onze website www.werkenbijheyl.nl of je kan ook even contact opnemen met Robin de Mooij (Hoofd Personeelszaken) via 0174 - 67 19 00.

PS: We vinden het niet fijn als we worden gebeld of gemaild voor acquisitie voor onze vacatures. We zetten onze tijd liever in voor de klanten en medewerkers! 

Solliciteer direct:

Vragen?
Stel ze aan Robin!

Robin HR
Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van nieuws en ontwikkelingen van Blumengroßhandel Heyl