Welkom bij onze support afdeling. Hieronder vindt u antwoorden op veel gestelde vragen. Zit uw antwoord er niet bij, staan we u graag persoonlijk te woord. U kunt ons bereiken op +31 174 671 900 of ecommerce@heyl.nl.

Algemeen

U kunt ons telefonisch en via de mail bereiken. Bekijk onze contactpagina voor meer informatie.

Wij vinden uw privacy heel belangrijk. Daarom gebruiken we uw gegevens alleen voor intern gebruik met als doeleinde uw bestelling in orde te maken.

Hier kunt u de algemene voorwaarden zien.

Informatie over de webshop

Bekijk hier onze uitgebreide uitleg over de webshop.

Dat kan gebeuren! Volg de instructies op deze pagina en u krijgt een email met een nieuw wachtwoord.

Als u uw winkelwagentje opent kunt u uw producten direct bestellen voor de eerstvolgende levering, maar ook als voorbestelling.

Via de zoekbalk bovenaan de pagina kunt u producten zoeken. U hoeft hier slechts een paar letters in te voeren van het product dat u zoekt.

Wij adviseren het gebruik van Google Chrome.

Informatie over uw bestelling

Ziet u uw gewenste artikel niet in ons huidige aanbod? Vraag het aan Jan, hij kan voor u nagaan of het gewenste product elders beschikbaar is. 

Het is mogelijk om de hele dag te bestellen, behalve op maandag, woensdag en vrijdag. Dan is de webshop gesloten van 17 tot 18 uur. Tot 17 uur is het mogelijk om te bestellen voor de levering op de ochtend erna. Na 18 uur is het weer mogelijk producten toe te voegen aan uw winkelmandje voor de eerstvolgende leverdag.

 

Bestellen vanuit de voorraad

Wilt u 100% zeker zijn van uw bestelling? Op maandag, woensdag en vrijdag bestelt u tussen 10 en 17 uur vanuit de voorraad. Deze producten hebben wij dus al in huis. Bestelt u buiten deze tijd, dan kan het mogelijk zijn dat een bepaald product niet leverbaar is, omdat deze nog niet is ingekocht. Als dit het geval is proberen we samen met u tot een oplossing te komen.

Wat jammer. Natuurlijk proberen wij u hierin tegemoet te komen. Neem contact op met onze klantenservice zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Alle verpakkingen die wij leveren nemen we zoveel als mogelijk weer retour. Alle verpakkingen die bij de eindklant terecht komen registreren we in het verpakkingsregister. Ons registratienummer is DE3641490855172. 

Via deze pagina kunt u de status van uw bestelling zien.

Terwijl de bloemist geniet van zijn of haar nachtrust, zijn onze chauffeurs onderweg om de bloemenwinkels te voorzien van een verse voorraad producten. Als de bloemist 's ochtends bij de winkel aankomt, heeft onze chauffeur de bestelling al afgeleverd. Ondanks dat onze chauffeurs heel goed zijn in file ontwijken en zelfs met sneeuw en ijs goed kunnen rijden, kan er onderweg altijd iets gebeuren. Daarom hebben wij track & trace op al onze vrachtauto’s, waarmee we de bloemisten in het klanten portaal kunnen informeren over de actuele status en de verwachte levertijd. Daarnaast zal onze klantenservice de bloemist informeren indien er sprake is van verkeerssituaties waardoor de bestelling grotere vertraging oploopt. Nadat de bestelling is geleverd kunnen de producten gecontroleerd, uitgepakt, aangesneden en verwerkt worden. 

Wij bezorgen uw bestelling op dinsdag, donderdag en zaterdag ochtend, voordat u uw winkel opent.

In de orderinfo kan je wijzigingen doorvoeren totdat het product verwerkt is. Na het afsturen kunt u dit alleen via de klantenservice doen. 

Uw bestelling blijft bewaard en zodra u zich opnieuw aanmeldt vraagt het systeem wat u met uw bestelling wilt doen.

Informatie over betalingen

Wij verkopen onze producten vanuit Nederland. De levering is een intracommunautaire levering. Hiervoor hebben wij een DE-nummer van uw onderneming nodig. Heeft u geen DE-nummer? Dan zullen wij de Nederlandse BTW berekenen. Deze dient uw Steuerberater dan in Nederland terug te vorderen. 

Wij versturen op vrijdagavond de facturen. 

Als dit gewenst is, is dit zeker mogelijk. Geef dit bij ons aan via de klantenservice.

U ontvangt uw factuur digitaal via de email.

Wanneer u een SEPA machtiging aan ons hebt gegeven, dan kunnen wij de factuur automatisch afboeken binnen 11 dagen. 

Ja, dat is mogelijk. Uw betaaltermijn is dan 8 dagen, er zal € 2,50 aan betaalkosten in rekening worden gebracht. 

U kunt uw product binnen 24 uur bij ons reclameren via het klantenportaal op de website.  Indien wij vragen hebben zal de klantenservice contact met u opnemen. Een reclamatie wordt verrekend op de eerstvolgende factuur.