Voordat u de producten volledig uitpakt, controleer dan eerst of de bestelling correct geleverd is. Is uw bestelling niet op tijd geleverd, check dan uw email, sms en de website voor de aangepaste verwachte levertijd. Wanneer uw bestelling is geleverd, controleer deze dan goed.


Verpakkingen

•  Tel of er het juiste aantal kratten, dozen en/of trays zijn geleverd.

•  Check of uw naam op elke krat, doos of tray staat, als dit niet het geval is, neem dan contact op met de klantenservice.

•  Kijk goed of alle verpakkingen overeen komen met de afleverbon.

•  Heeft u teveel of te weinig ontvangen? meld dit zo snel mogelijk bij de klantenservice.


Producten

•  Check nu of alle producten correct zijn geleverd.

•  Pak de kratten uit en streep op de afleverbon af welke producten u heeft ontvangen (leg eventuele extra geleverde producten apart, in bijvoorbeeld een lege krat).

•  Is er een product geleverd dat niet voldoet aan de verwachte kwaliteit? Leg het apart en noteer dit.

•  Heeft u alle producten gecontroleerd en klopt het vergeleken met de leverbon, top!

• Mist u nog producten, heeft u te veel geleverd gekregen of is er iets mis met de kwaliteit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Ga dan naar uw klantenportaal en selecteer afleverbonnen en reclamaties.

Afval

Ruim hierna de lege kratten op door ze te stapelen (de beugeltjes kunt u naar buiten klappen, zodat de kratten in elkaar kunnen vallen).


Bekijk hier onze pagina met verdere uitleg over het retour zenden van materialen.